неділю, 1 квітня 2012 р.

Bедмежата скрізь...

Моя донечка з самого малечку дуже полюбляє ведмедиків. Це наша , можна сказати, потаємна пристрасть!!! У нас їх ну д-у-ж-е багато... Тож саме для неї було вишите й це "стадо" ведмежат :)))

Це мабудь самий популярний ведмежий дизайн "Raw of Love" ( Dimensions). Правда, я його трішки змінила... і залишились ведмежата у мене без подушечки...(якби вишивала зараз, напевно б було все як у схемі)



  
А це дизайн  Anna Krajewski "Teddies on Quilt" (Dimensions)



А це я знайшла оригінали за якими були створені дизайни цих  вишивок. Правда, чудові ?!!!
                        Jean Monti "Togetherness"

                         "Thinking of You"

Я знайшла ще одну чудову картину Jean Monti, але нажаль, у вишивальний дизайн вона не перероблена.

5 коментарів:

  1. Красивые мишки получились. Вообще, вышивка придает уюта и тепла любому дому. Я тоже очень люблю вышивать.

    ВідповістиВидалити
  2. Краса! Я мрію про цих ведмедиків але не наважуюсь почати вишивати))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мрії повинні здійснюватися !!! Тож, наважуйтесь, головне - почати :)))

      Видалити